kr7,440.00
Denne begravelsesplanleggeren er et tilbud til de som ønsker å gjøre noen valg før møtet med begravelsesbyrået og få et foreløpig prisoverslag. Valgene du tar er ikke bindende og kan endres senere. Et endelig prisoverslag får du etter møtet med en av våre konsulenter. Dersom det er felter du ikke ønsker å ta stilling til nå, lar du dem stå åpne. De vil da heller ikke komme med i dette foreløpige prisoverslaget.
Grunnprisen er kr 7 440,- og inkluderer konferanse med byrået, meldinger til skifterett, kirkeverge, prest/taler, organist, søknad til NAV m.m. Inkludert er også en syning/båreandakt. Vi tar ikke tillegg for konferanse på kveld/helg eller hjemmekonferanse.
Vi tilbyr alle typer seremonier uavhengig av livssyn. Vær oppmerksom på at dersom seremonien skal foregå i regi av et trossamfunn den avdøde ikke var medlem av, vil det i mange tilfeller medføre ekstra kostnader. Dette får du vite mer om i møte med vår konsulent.
Hvis du har et ønske om tid for seremonien, kan du oppgi det her. I følge gravferdsloven skal begravelsen finne sted innen 10 virkedager etter dødsfallet.
Dersom begravelsen skal foregå fra en kirke utenfor avdødes bostedskommune, kan det kreves ekstra avgifter for dette. Dette vil du få vite mer om i møte med byrået. Her fyller du inn navn på kirke/kapell/lokale hvor du ønsker at gravferden skal finne sted.
Prisen for seremoni inkluderer assistanse fra byrået, leie av lys og utstyr og leie av kapell/kirke kr 500,- (gjelder kun Haugesund, ved seremonier i andre kommuner vil dette beløpet bli trukket ifra på det endelige prisoverslaget fra byrået). Små seremonier kan også foregå i vårt kapell i Strandgata.
Her kan du opplyse om hva slags gravsted som ønskes.
Her kan du oppgi hvilken gravlund/kirkegård kisten/urnen skal settes ned på. Dersom det ønskes plass utenfor avdødes hjemkommune, kan det tilkomme avgifter.
Transportkostnadene inkluderer klargjøring og transport av tomkiste, stell og nedlegging i kiste, hygieneartikler og transport fra dødsstedet til seremonistedet. Dersom den døde ligger i et privat hjem, vil det ofte være nødvendig å hente den avdøde på båre for å transporteres til vårt byrå for å stelles og legges i kiste der. Dette vil medføre en ekstra kostnad. Kostnadene som framkommer i dette overslaget forutsetter at den avdøde kan hentes i vanlig arbeidstid.
Du kan velge om avdøde skal kremeres eller begraves i kirke.
Vi har programhefter i to ulike prisklasser og du kan velge mellom flere titalls ulike motiver. Her i denne planleggeren velger du kun antall og prisen som framkommer er for den høyeste prisklassen. Du kan velge en lavere prisklasse i møte med byrået.
Her kan du velge blomster. Alle kan velges i liten, standard eller stor utgave. I denne planleggeren gjelder prisen for standard størrelse. Tilpasninger for farger og størrelse etter ønske kan gjøres når du møter vår konsulent.
Mange ønsker sang- eller musikkinnslag utover fellessangen. Pris for solister varierer mellom kr 1 500 og 4 000. I denne planleggeren er prisen satt til kr 3 000,-. Du vil få mer nøyaktig pris i prisoverslaget etter møtet med byrået. Hvis en ønsker at organisten skal spille et spesielt stykke, koster ikke det noe ekstra. Det er også mulig å velge forsangere til fellessangene. Disse er i så fall også med ut til graven. Forsangere koster kr 800,-.
Her kan du velge om du ønsker veiledning til dødsannonse og takkeannonse. Vi hjelper deg å sette opp en passende tekst til annonsen.
Pris for minnemøte varierer fra sted til sted, fra kr 250,- til kr 400,- pr kuvert. Pris for minnemøte tas ikke med i dette prisoverslaget.
Ved bestilling av både begravelse/bisettelse og gravstein hos iMi Begravelsesbyrå, får du 15 % rabatt på ny gravstein og evt tilleggsutstyr.
Det er ingen omtaler ennå.
Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *
Vurderingen din Vurder… Perfekt Bra Gjennomsnittlig Ikke så dårlig Veldig dårlig
Omtalen din *
Navn *
E-post *
Lagre mitt navn, e-post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer.
Omtaler
Det er ingen omtaler ennå.